Resultat

Har för första gången på 10 dagar stått på min badrumsvåg.
Det var en vinst utan dess like. 10 kg ner den senaste månaden.
Dock gick jag med dåliga skor i veckan och igår så fick jag blåsor i fotsulorna.
Vilade idag och satte på honungsplåster, passade på att göra en hel del här hemma när jag nu inte "kunde" gå.
Ska titta på skor och sulor i morgon.
Har fått tid för Ophelia också, ska få grenrörspackningen och en bult till grenröret bytt.
Ska dra åt tre bultar i toppen också, tydligen ett standardfel på SAAB av den modellen.
Sen blir´e åka av.
Blev bara en kortis idag.

Kommentarer
Postat av: Maria Åkemalm

Bra jobbat! grattis till -10kg.

2012-04-13 @ 20:03:16
Postat av: Lajje

Tack Maria, snart 13 kg nu.

2012-04-17 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0