Viktblogg XXVII - att inte sitta still

Har tagit tillbaka mitt gamla namn på bloggen.
Märkte att min gamla fortfarande tickar på och får rätt många besökare, trots att senaste inlägget är mer än två år gammalt.
Känner dock inget behov av att lägga upp aktuell vikt längre. Bara hur mycket jag går ner.
Hjälpte ju inte att vara "helt öppen" med det, tog inte mig själv i kragen och kände pressen trots allt.

Vaknade vid fem och kunde inte hålla mig. Nya siffror på vågen igen, åt rätt håll. Snart två kg ner sen torsdag. Då har jag bara gått ca en timme p.g.a. blåsor i fotsulorna.
Har kört på i stort sett bara tonfisk, räkor och sallad. Lite lax har det blivit också.
Tricket är att aldrig, eller så lite som möjligt, sitta still. Alltid göra något.
Har en heeel del att göra här hemma så det fungerar perfekt.

Förbereder mig för USA-resan i juni-juli med kören jag är med i - Old Town Gospel Choir, http://www.oldtowngospel.se - Ska köpa kläder, göra ESTA-ansökan och plugga in sångerna, ordna nytt pass. Ja, det är rätt mycket att hinna med, men jag har bra med tid än så länge.

Hade alltid ett musik-tips tidigare så nu kör jag igång med det igen.

Words get in the way, Gloria Estefan and the Miami Sound Machine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0