Viktblogg XXX - kort om sport

Nu händer det grejer igen.
1,5 kg på lite drygt en vecka.
15 kg totalt.
Packade med sportsandalerna upp till Gve när jag åkte igår, perfekta att gå i. Man blir inte varm, de sitter fast ordentligt och de är kanonsköna.
Kör vidare med balansträning och handstärkare, men som vanligt så har jag svårt att träna med lite eftertanke. Så nu sitter jag här och har ont i högerarmen, preppar med tigerbalsam och vila. Passar på att nöta, försiktigt, med vänstern då den ändå är mycket svagare.
Har faktiskt ätit två korvar på Shell och Statoil, en för två veckor sedan och en i Söndags, kunde lika gärna varit utan. Det var verkligen inget jag saknat.
Skön känsla.

Grillning på jobbet idag och burgarna såg såååå goda ut. Som tur va så hade jag inte ändå inte hunnit grilla någon när jag väl kom på det.

Ophelia har fått ny grenrörspackning. Känns skönt att jag har fått det gjort.
Låste farthållaren på 88-89 km/h och trodde att jag skulle få svårt att komma under 0,75 l/mil. Resultatet? 0,68. :-D

Strömavbrott i stugan i morse. Blev en snabb dusch och lika snabb frukost. Det kanske är grejen. Inte tända ljuset så blir man lite kvickare på morgonen.

Blir en vända på 30 min efter jobbet för att testa fossingarna. Går det bra så blir det 1 timme ikväll också.

Kör förmiddagsvecka med fantastiska fyran och njuuuter hyr mycket som helst. Blir nog en brasa i eftermiddag också. Det är ju ändå Valborg.
Just det ja, leve Konungen.

Till sist musiken, detta är ju mans- och studentkörernas största dag (och enda?) på året så det blir det mäktigaste jag vet i gospelväg, Sunrise.
http://open.spotify.com/track/6usY4Z01A5EmgnS5eWJnSD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0