Viktblogg XXXI - motivationen borta, dags för viljestyrka

Förra veckan var så där, nästan ingen träning. Sov dåligt och/eller lite.
Hände en del roligt men motivationen tröt.
Nu är det borta, nu är det dags att nöta på, låta varje timme räknas, varje steg vara ett "projekt", och att optimera dagen för sömn.
Att gå ut en timme efter jobbet just innan man går och lägger sig är inte att optimera....lärde jag mig igår.

Bra väder idag och bra arbetskompisar "räddade" min dag idag.

Såg Ljuva November med Reeves, Theron. Hon är väldigt söt, för söt för min smak.
Är nog mer en saltlakrits-kille när det gäller tjejer. Lite mer "drag" om man säger så.
Eller Gefilte fish, om man så vill.

Ska gå på ICA i morgon och plocka ihop 15 kg smör (egentligen mer då smör ju bara har 80% fetthalt) bara för att se hur mycket det är och peppa mig själv med det. :-)

Musik: Åker ju till USA och Minneapolis i Juni, därifrån kommer Roger Nelson, a.k.a geniet Prince. Här är hans mest extrema låt. Basen har två, T V Å toner på hela låter. Hammondorgeln E N!!!!! Beat that dansbands-Sverige.
http://open.spotify.com/track/2KCn4qrjSaysBXhkNSzW8l">http://open.spotify.com/track/2KCn4qrjSaysBXhkNSzW8l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0