Viktbloggen XXXII - kommentar

Man ska inte blogga med telefonen mitt i natten när man är trött.
Blir lätt osammanhängande.
Har i alla fall gått ner ca 17 kg sen mitten av mars i alla fall.
Beställde som sagt kläder från Dressmann XL och de var för stora nästan allihop. För 2 månader sedan hade de nog passat bra. Känns kanon att äntligen kunna börja gå ner i storlekar. Ser fram emot att kunna handla allt jag behöver på vanliga butiker.
Idag blir det skoshopping, både för mig och Ophelia, eller hon får bara byta skor. Nya skor får hon till vintern, någon klåpare har satt 195 mm breda vinterdäck. Hur tänkte de egentligen? "Det är coolt när det spinner" eller?
Ska leta fram mitt pass och kolla att det fortfarande är giltigt.
Men nu ut i solen och vakna, powernapade lite väl...powerfullt om man säger. Drömde om rymdraketer, utomjordningar (jag var en själv) och konstiga planeter.
Musik: Words get in the way, Gloria Estefan & Miami Sound Machine
p.s. Skulle jag nu upprepa mig vad det gäller musiken, säg gärna till. Hoppas ni får en trevlig dag och att ni sedan får vila ifrid ;-P

Kommentarer
Postat av: Lajje himself

Skrev ju att jag skulle börja strechta, körde en lite väl hård variant på jobbet.

Skulle stila och visa hur lång jag kommer ner i spagat, vilket är ganska långt, MEN det var fullt med gruvdamm på golvet och jag halkade. Kände hur det...kanstrade på undersidan av vänsterlåret.....AAAAAJ!

Trode jag slitit av muskeln men det var som tur bara en rejäl bristning. Har gått rätt fort att få tillbaka rörligheten. Helt återställd är jag inte, men jag kan i alla fall gå.

2012-05-16 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0